Зволоження CAREL в супермаркетах Delhaize

Зволоження CAREL в супермаркетах Delhaize

Нова історія успіху демонструє, як встановлення системи зволоження випарника CAREL забезпечує відповідність встановлених систем конструктивним вимогам.

Адіабатичний зволожувач повітря chillBooster був встановлений більш ніж у 100 магазинах бельгійської мережі супермаркетів Delhaize.

У рішенні, розробленому CAREL, використовується принцип випарного охолодження, при якому повітря охолоджується перед подачею в конденсаторну установку, чилер або сухий охолоджувач. Ця технологія дозволяє знизити температуру в системі приблизно на 10-15°C, що означає зниження робочого навантаження та, як наслідок, значну економію енергії.

Влітку 2019 року у багатьох магазинах мережі Delhaize не вдалося налагодити роботу холодильних установок. На додаток до загального зниження продуктивності холодильних камер та холодильних вітрин більш високі температури призвели до зупинки кількох одиниць, що призвело до втрати виставлених товарів та, в деяких випадках, до закриття магазинів на кілька днів. В результаті цих труднощів і відповідних економічних збитків Delhaize почав шукати рішення, щоб запобігти повторенню подібних ситуацій наступного літа.

Система chillBooster відразу виявилася найкращим вибором і успішно використовувалась на 120 газоохолоджувачах в супермаркетах по всій Бельгії. Значна гнучкість рішення CAREL дозволила адаптуватися до різноманітних потреб кожної з більш ніж 100 систем, у яких було встановлено chillBooster. Вибір на користь випарного охолодження означає, що існуючі агрегати знову відповідають початковим конструктивним вимогам, заощаджуючи енергію та приносячи моментальну вигоду з точки зору ефективності.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 9426