Новий "Культурний кодекс CAREL" - відображення корпоративного стилю

Новий "Культурний кодекс CAREL" - відображення корпоративного стилю

У період постійного успіху і зростання на ринку, що постійно змінюється, компанія CAREL формалізувала своє корпоративне бачення, і запустила проект «Культурний кодекс CAREL».
Результатом став маніфест, який застосовуватиметься на всіх рівнях у групі та задіятиме всі ролі в компанії, і який заснований на п'яти основних принципах: бути відкритим, експериментувати, дбати, думати про клієнта в першу чергу та досягати успіху. Зокрема, це набір практик та моделей поведінки, мета яких – з одного боку, залишатися успішним у довгостроковій перспективі, а з іншого боку – щодня пропагувати як усередині, так і за межами CAREL цінності, які поєднують та ідентифікують весь персонал компанії.

Кодекс культури CAREL був оголошений у всьому світі 12 листопада у вигляді відео з субтитрами місцевою мовою всіх дочірніх компаній CAREL по всьому світу. Щоб відзначити початок цього колективного шляху та зробити проект ще важливішим, 15 листопада компанія CAREL представила у штаб-квартирі Бругіні фреску, намальовану вуличним художником Падуї Алессіо-b, на ознаменування першого тижня нового культурного кодексу. Ця робота, намальована поруч із входом, також згадувалася в листі, надісланому засновниками компанії Луїджі Россі Лучані та Луїджі Наліні всім співробітникам CAREL по всьому світу. У листі простежується історія компанії CAREL від її витоків, пояснюються причини, що призвели до вирішення формалізувати корпоративне бачення.

«Ми раді і пишаємося тим, що представили Культурний кодекс CAREL, модель, яка втілює в собі наші керівні принципи та культурну спадщину, якою дорожить Група, адаптуючи їх до сьогодення та майбутнього компанії з однією дуже простою метою: продовжувати рости і бути успішними разом», - прокоментував Франческо Наліні, генеральний директор CAREL
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 9416