Успіх виставки Aqua Therm Kyiv 2016 як індикатор розвитку галузі та пролог енергоефективності в Україні
Прем’єр Експо

Успіх виставки Aqua Therm Kyiv 2016 як індикатор розвитку галузі та пролог енергоефективності в Україні

Аква-Терм Київ 2016
З 17 по 20 травня 2016 р. у Києві з великим успіхом пройшла 18-а Міжнародна виставка Aqua Therm Kyiv. Особливістю виставки цього року стала рекордна кількість учасників (480 компаній) та значне збільшення аудиторії (понад 24 000 відвідувачів). Окрім кількісного зростання, учасники відзначають і якісне - високий рівень компетенції відвідувачів, великий інтерес до енергоефективних та ресурсозберігаючих технологій. В цілому, підсумки виставки підтвердили пожвавлення на українському будівельному ринку, а також активну переорієнтацію у руслі європейських стандартів енергозбереження – як з боку виробників, постачальників та фахівців, так і з боку споживачів.

Основні підсумки виставки Aqua Therm Kyiv 2016 у цифрах та фактах наступні:

- У виставці взяли участь 480 компаній. Це більш ніж на 40% перевищую кількість учасників виставки у 2015 році.

Партнерами виставки Aqua Therm Kyiv 2016 стали компанії Fado, Koller Pool, Viessmann, Wizard. Виставка підтвердила свій статус найбільшої події HVAC-індустрії не тільки в Україні, а й у Східній Європі.

- Експоненти представили 21 країну світу: Австрія, Білорусь, Велика Британія, Вірменія, Іран, Італія, Іспанія, Китай, Латвія, Литва, Люксембург, Польща, Румунія, Сербія, Словаччина, Туреччина, Україна, Узбекистан, Чехія.

- Вперше не виставці було представлено 3 національних павільйони: Німеччини, Франції та США.

- Кількість відвідувачів склала 24 122 чоловіки, що на 27,2% більше, ніж минулого року. При цьому, загальна кількість відвідувань виставки - 43 748, тобто, у середньому, кожний відвідувач побував на виставці більше одного разу. За попередніми оцінками, понад 70% відвідувачів склали спеціалісти (будівельники, монтажники, проектувальники, дилери, торгово-закупівельні компанії, інженери-теплотехніки, дизайнери і т.д.)

- Варто відзначити подальше посилення міжнародної складової виставки. Кількість іноземних відвідувачів склала понад 2000 чоловік. Все більше закордонних брендів прагнуть вийти на ринок України, шукають партнерів та представників у нашій країні. В свою чергу, іноземні учасники в один голос говорять про великі перспективи українського ринку та вірять у швидке покращення економічної ситуації в Україні.

- В рамках програми Аква-Терм Шатл Бас, виставку відвідали понад 700 монтажників з регіонів України. На виставку прибуло 13 автобусів з 11-и міст: Одеса, Миколаїв, Черкаси, Полтава, Запоріжжя, Хмельницький, Житомир, Чернівці, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Львів. Відвідування організованими групами великих стендів та національних павільйонів, а також стендів, де представлені найбільш яскраві новинки – одна з визначальних рис виставки Аква-Терм Київ, яка незмінно позитивно сприймається експонентами. Партнером програми Аква-Терм Шатл виступила компанія Wizard.

- Вперше на виставці був представлений спеціалізований салон «Bathroom: Design&Technologies», в якому взяли участь 20 компаній. Концепція салону – синтез комфорту, функціональності та стилю, - повністю виправдала себе. Відвідувачі, серед яких переважали проектувальники і дизайнери, виявили великий інтерес до обладнання, технологій та рішень, що були представлені у рамках салону. Партнером салону Bathroom: Design&Technologies була компанія Koller Pool.

- Як завжди, інтерес відвідувачів викликали спеціалізовані салони - Cool Clima, Eco Energy, салон Basseyn Pool, «Фільтри і технології очищення води».

- В рамках Ділової програми виставки відбулось 12 заходів (семінарів і конференцій), де піднімали та обговорювали найбільш актуальні теми і життєво важливі питання ринку. Наприклад, повну залу зібрала конференція «Підвищення ефективності теплоенергетики на основі використання теплових насосів», організована Національною Асоціацією України з теплових насосів. Традиційно, інтерес фахівців з водопідготовки викликала Всеукраїнська галузева конференція «Механізми забезпечення водопостачання».

В рамках спеціального сервісу виставки Aqua Therm Kyiv відбулась «Дилерська програма», в рамках якої пройшли успішні переговори, за участі представників торгівельних компаній і потенційних постачальників.

- Великим успіхом користувались нові сервіси від організаторів. Наприклад, тач-панелі, за допомогою яких відвідувачі могли легко знайти потрібний стенд чи компанію. Для зручності, на кожному стенді були додатково розміщені таблички з номером стенду, країною-учасником та позначками про новинки. Відвідувачі також активно використовували безкоштовні зарядні пункти для мобільної техніки і гаджетів. Значна кількість відвідувачів реєструвалась онлайн – це швидко, зручно, і до того ж, електронний білет не потребує додаткової реєстрації на вході, можна відразу без черги проходити до павільйону. А за допомогою нового сервісу «Біржа праці» можна було розмістити своє резюме і пройти співбесіду просто на виставці.

- Найбільш «гарячим» став другий день виставки. Хоча уже починаючи з першого дня на стендах кипіла робота, із справжнім аншлагом пройшов другий день – такої кількості відвідувачів учасники виставки не бачили вже давно. На стендах безперервно проходили переговори, демонстрації обладнання, консультації і майстер-класи, а у конференц-залах – конференції та семінари. У дні роботи виставки, відвідувачі побачили технологічні новинки галузі, ознайомились із пропозиціями з енергоефективності, отримали консультації фахівців. По завершенню четвертого дня, втомлені, але задоволені експоненти роз’їхались, зібравши багато контактів, які, без сумніву, конвертуються у замовлення.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 7725