В рамках виставки AQUA UKRAINE-2014, яка пройшла в Києві з 4 по 7 листопада, компанія TRUBA.ua провела майстер-клас “Можливості зростання в кризу: як отримувати 35 дзвінків замість 5”.
За словами Андрія Лесьо, директора компанії TRUBA.ua, сьогодні “клієнти вже готові платити за енергозберігаючі технології”. Виходячи з цієї тези, на майстер-класі були викладені ключові моменти, що дозволяють оптимізувати продажу систем водопостачання та опалення через Інтернет. Зокрема, слухачі дізналися про правила опису продукції і послуг компанії, дотримання яких дозволяє організовувати стабільні продажі.
Також Андрій Лесьо розповів про те, що саме хочуть дізнатися замовники про компанію до здійснення першого дзвінка, а також про нюанси, які допомагають сформувати довіру покупця і полегшують роботу менеджерам з продажу.
Компанія TRUBA.ua і надалі планує проведення спеціалізованих майстер-класів, спрямованих на підвищення якості комунікацій між компаніями та потенційними клієнтами.