LG обладнала Арену Байшада в Бразилії енергоефективною системою кондиціонування
Фото: LG Electronics

LG обладнала Арену Байшада в Бразилії енергоефективною системою кондиціонування

Стадіон імені Жоакима Америко Гімараєша в Куритибі (Бразилія), більш відомий футбольним фанатам як Арена Байшада (Arena da Baixada), цього року був відреставрований, щоб приймати на міжнародних матчах гостей з усього світу. Стадіон отримав додаткові місця та розсувний дах і відтепер може розмістити 40 000 осіб. Оскільки більшість матчів було заплановано на спекотний місяць червень, організатори вибрали компанію LG Electronics (LG) для установки високоефективної мультизональної системи кондиціонування (VRF-системи) Multi V в адміністративній зоні, на трибунах та в зонах харчування.

Арена Байшада – перший у світі стадіон, обладнаний системою LG Multi V. Після інтеграції Multi V у споруду на стадіоні вдалося досягти енергоефективності, яка перевищує базові стандарти США ASHRAE 90.1. Multi V має коефіцієнт продуктивності (COP) 4.6, що допоможе стадіону вже незабаром окупити інвестиції. У системі використовується озонозберігаючий хладогент R-410A; також вона була відзначена сертифікатом LEED1.

Проект Арени Байшада став викликом, оскільки контроль за температурою повинен бути не лише ефективним, але й гнучким у різних секціях стадіону. Всього на стадіоні було встановлено 70 зовнішніх блоків, кожен потужністю від 8HP до 20HP, та 198 внутрішніх блоків, разом зі стельовими касетами і каналами для внутрішніх блоків, а також 85 вентиляторів і витяжок. Отримана комбінація зовнішніх і внутрішніх блоків забезпечила потрібні результати з точки зору ефективності та різноманітності.

«Ми пишаємося установленням комерційних систем кондиціонування повітря на одному з найвідоміших стадіонів Бразилії, – коментує Чже-сун Лі, керівник бізнес-підрозділу систем кондиціонування Air Conditioning & Energy Solution. – Як компанія, яка надає рішення у галузі систем опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, ми раді, що можемо задовольнити потреби всіх наших клієнтів – як великих, так і малих. Для нас велика честь взяти участь в облаштуванні цього стадіону і стати частиною його неймовірної історії під час однієї з найбільших спортивних подій у світі».

Оскільки більша частина успіху залежить від ультрасучасної технології, що використана у VRF-системі, основне завдання LG полягало у здатності працювати в тісній співпраці з клієнтом і вести проект з початку до кінця. Після того як систему було встановлено, LG провела низку тренінгів з технічної підтримки та експлуатації для того, щоб забезпечити бездоганну роботу системи під час проведення матчів.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 6678