Доходи від продажу сантехніки витікають далеко за кордон.
Афоня
Унітаз

Доходи від продажу сантехніки витікають далеко за кордон.

Зараз на ринку сантехніки перевага у імпорту. У 2010 році показник імпорту керамічної сантехніки був трохи більше 15%, то станом на 2012 рік імпорт піднявся до 32%. У 2013 році імпорт продовжує стрімко зростати, наприклад: керамічної сантехніки станом на червень місяць було ввезено в Росію в 1.84 рази більше ніж у січні.
Майже з 40 країн поставляється сантехніка з кераміки до Росії. Проте згідно з дослідженнями ринку в даній області основний обсяг приходить з 7 країн: Китай, Україна, Болгарія, Польща, Туреччина, Італія та Іспанія. Майже 91% від загального обсягу склала частина імпорту керамічної сантехніки з цих країн. Під час вивчення експертами полімерної сантехніки, було з'ясовано, що з січня до червня 2013 року припало більше 94% від загального обсягу імпорту сантехніки в натуральному вираженні на 5 країн: Китай, Німеччину, Польщу, Туреччину та Чехію. Китай, Польща, Єгипет, Чехія, Італія, Сербія і т.д. - Постачальники раковин, ванн і душів з полімерів до Росії. У вартісному вираженні за період в 6 місяців в 2013 році найбільшу частину займала сантехніка з Китаю. Частина Польщі - 3.1%, а загальна частина Італії, Чехії та Єгипту становила 4.6%.
Також Китай на лідируючій позиції по сантехніці, виготовленої з металу. Згідно даних маркетингового дослідження в області сантехніки Росія експортує свою продукцію в такі країни як Україна, Польща, Молдова, Таджикистан, Киргизія та Узбекистан.
За видами товарів протягом чотирьох років (2009-2013 рр..) В Росії лідируючу позицію з продажу займали аксесуари для душу. 84.5% становила частину від загального обсягу продажів сантехніки.
Це пояснюється тим, що до даної категорії відноситься досить багато різних товарів: душові комплекти і системи, душі, душові шланги та лійки, душові тримачі та штанги - більшість з цього здобувається разом. Також розширено функціональність аксесуарів для душу. Крім ванної, зараз вони застосовуються на кухні, в санвузлі в біде і т.д. Таким чином, в домашньому господарстві можуть бути використані одночасно кілька комплектів душових аксесуарів.
Саме за рахунок розширення функціональності та асортименту був викликаний зростання покупців серед домохазяїнів в даному сегменті. У 2013 році 80.3%, від усіх домашніх господарств були покупцями сантехніки. Значна частина купувала нове обладнання як додаток до вже наявного.
Незважаючи на зростання продажів у сегменті сантехніки на російському ринку, підприємцям все ще важко вести конкуренцію з товарами імпортного походження. Вітчизняний виробник найчастіше орієнтується на виготовлення сантехніки економ класу. Тому з європейськими виробниками вдається розділити ринок, їх продукція орієнтована на верхній і середній ціновий сегмент. Але китайська сантехніка стоїть в одному ціновому ряду з вітчизняною. Тому Китай - основний конкурент Росії по виробництву товару в даному сегменті, як і в інших. В результаті чого, зараз на ринках починається перебір товарів, адже головне не кількість товару, а якістю, з яким все було зроблено.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 562 35 XX XX +380 562 351 281
+380 562 35 XX XX +380 67 634 8603
+380 562 35 XX XX +380 562 351 281
Ідентифікатор: 6065