З настанням холодів і снігопадів в столиці Туреччини Анкарі не потрібно буде турбуватися про безпеку руху по обледенілій дорозі з центру до аеропорту. Тепер небезпека ожеледі на цьому відрізку шляху ліквідована. Україна в цьому відстає від Туреччини: тут все ще дуже мало захищених доріг.
Щорічно взимку в Анкарі на дорозі до міжнародного аеропорту щотижня траплялося по кілька ДТП через ожеледицю. Для вирішення ситуації міська адміністрація вирішила побудувати нову безпечну дорогу і обладнати її системою сніготанення. У результаті на новому шосе довжиною 3,5 км від центру міста до міжнародного аеропорту у вересні 2012 року Danfoss Heating Solutions проклали 246 кілометрів нагрівального кабелю DEVI. Це найбільша довжина системи сніготанення, встановленої для зниження кількості нещасних випадків.
Менеджер з продажу Danfoss Heating Solutions в Туреччині, Левент Елкенці, описав ситуацію: "Цією дорогою користуються всі важливі офіційні особи та гості країни. Тому наша перемога в тендері особливо значима для компанії. Крім того, Heating Solutions в Туреччині веде переговори з адміністрацією Анкари про проектах обігріву кількох доріг і мостів. Варто також відзначити, що дану ініціативу Анкари підтримують адміністрації інших міст Туреччини. Тому з приходом наступної холодної пори і в інших містах країни прийнято рішення використовувати системи антиобледеніння та сніготанення DEVI ". Зараз Danfoss Heating Solutions в Туреччині володіє 40% ринкової частки електричних систем опалення.
Віктор Драчук, керівник напрямку електроопалення DEVI («Данфосс ТОВ») зазначив: "В Україні також є багато місць, де застосування нагрівальних систем може вирішити проблему безпеки для транспорту і пішоходів у зимовий період. Це естакади, автомобільні мости, ділянки тротуарів та доріг з великим ухилом. Всі вони становлять велику небезпеку при ожеледі і вимагають окремої уваги.
Один з таких складних ділянок був реконструйований в 2011 році в Тернополі. У результаті навіть у складних погодних умовах минулої зими система сніготанення успішно впоралася із завданням: льоду на поверхні тротуару не було.
Однак таких прикладів в Україні мало. На відміну від наших закордонних колег, для яких встановлення великих систем антизледеніння не рідкість, в нашій країні такі системи встановлюють власники приватних домоволодінь та комерційної нерухомості (захищаючи від льоду сходинки, рампи, транспортні в'їзди).
Риторичне питання: що краще - наражати на небезпеку людей і виплачувати лікарняні травмованим на ожеледі громадянам або інвестувати кошти в сучасні системи захисту від примх природи? Ми - за другий варіант. Технології відпрацьовані ".