Не дивлячись на складні економічні умови, Група Duravit продовжує займати гарну позицію на ринку. Як повідомили в прес-центрі компанії, оборот в 2012 році склав 378 млн. євро, що на 7 % більше, порівняно з попереднім роком.
Як зазначив голова Правління Duravit AG професор д-р Франк Ріхтер: «Наша мета полягає у зміцненні бренду Duravit з оригінальним дизайном, інноваційними технологіями та найвищими стандартами».
І успішність цієї політики підкреслили виключно позитивні відгуки на початку 2013 року на запуск повної серії для ванної DuraStyle, Happy D.2 і меблів для ванних кімнат X-Large.
Також, компанією був запущен редизайн серії Starck 2, який представив нові лінії для умивальників, душових піддонів і ванн. «Нова серія Starck 2 керується інтелектом ергономіки». Саме так описав її творець Філіп Старк.
Duravit: дизайн, як основа для росту
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
23 груд. 2022 р.
30 лист. 2022 р.
31 жовт. 2022 р.
14 жовт. 2022 р.
17 серп. 2022 р.
15 серп. 2022 р.
12 вер. 2024 р.
17 трав. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
11 лист. 2024 р.
4 лист. 2024 р.
25 жовт. 2024 р.
18 жовт. 2024 р.
14 жовт. 2024 р.