Одна з основних проблем кондиціонерного ринку в останні роки - Інтернет-торгівля кондиціонерами, через яку ризики отримати неякісне обладнання і сервіс для покупця зростають. Про це заявив Володимир Степура, директор компанії `ЛІКОНД` в ході прес-конференції в Києві, 13 грудня 2012.
Купівля кондиціонера в Інтернет-магазині з, на перший погляд, `кращою` ціною - не найвдаліший вибір. Установка кондиціонера це складний технологічний процес, який повинен виконуватися професіоналами. `Тому до ціни за кондиціонер треба додавати вартість монтажу та витратних матеріалів, і оцінювати вже підсумкову вартість`, - пояснив експерт.
Важливо знати, що якщо кондиціонер куплений в одному місці, а установка замовлена в іншому, то при виникненні гарантійного випадку кожна зі сторін буде намагатися зняти з себе відповідальність, що призведе до дуже тривалого і, найчастіше, не безкоштовного ремонту. Крім того, не всі виробники кондиціонерів мають авторизовані сервіс центри, що посилює ризики для покупців.
Отже, при покупці і установці кондиціонера доцільніше мати справу з авторизованим дилером, ніж з приватною особою. А з точки зору гарантійних зобов`язань, купувати устаткування, монтаж і витратні матеріали краще комплексом. Якщо продавець і установник - авторизований дилер, то він цілком усвідомлює власну відповідальність за якість обладнання і своїх робіт, і при цьому в юридичному полі також не відбувається `розпилення` відповідальності, слід - споживачеві гарантований гідний подальший сервіс і усунення можливих поломок.
Чому не можна купувати кондиціонер в Інтернет-магазині
+380 44 379 XX XX +380 44 379 2926
+380 44 379 XX XX +380 44 379 2926
26 груд. 2013 р.
1 лист. 2013 р.
22 жовт. 2013 р.
3 жовт. 2013 р.
22 лип. 2013 р.
21 черв. 2013 р.
12 лип. 2021 р.
29 черв. 2021 р.
1 черв. 2021 р.
20 квіт. 2021 р.
1 квіт. 2021 р.
29 бер. 2021 р.
11 лист. 2024 р.
4 лист. 2024 р.
25 жовт. 2024 р.
18 жовт. 2024 р.
14 жовт. 2024 р.