Чому не можна купувати кондиціонер в Інтернет-магазині

Одна з основних проблем кондиціонерного ринку в останні роки - Інтернет-торгівля кондиціонерами, через яку ризики отримати неякісне обладнання і сервіс для покупця зростають. Про це заявив Володимир Степура, директор компанії `ЛІКОНД` в ході прес-конференції в Києві, 13 грудня 2012.

Купівля кондиціонера в Інтернет-магазині з, на перший погляд, `кращою` ціною - не найвдаліший вибір. Установка кондиціонера це складний технологічний процес, який повинен виконуватися професіоналами. `Тому до ціни за кондиціонер треба додавати вартість монтажу та витратних матеріалів, і оцінювати вже підсумкову вартість`, - пояснив експерт.
Важливо знати, що якщо кондиціонер куплений в одному місці, а установка замовлена ​​в іншому, то при виникненні гарантійного випадку кожна зі сторін буде намагатися зняти з себе відповідальність, що призведе до дуже тривалого і, найчастіше, не безкоштовного ремонту. Крім того, не всі виробники кондиціонерів мають авторизовані сервіс центри, що посилює ризики для покупців.
Отже, при покупці і установці кондиціонера доцільніше мати справу з авторизованим дилером, ніж з приватною особою. А з точки зору гарантійних зобов`язань, купувати устаткування, монтаж і витратні матеріали краще комплексом. Якщо продавець і установник - авторизований дилер, то він цілком усвідомлює власну відповідальність за якість обладнання і своїх робіт, і при цьому в юридичному полі також не відбувається `розпилення` відповідальності, слід - споживачеві гарантований гідний подальший сервіс і усунення можливих поломок.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 5611