DAIKIN завершує процес придбання підприємства Goodman

1 листопада 2012 Компанія DAIKIN Industries, Ltd. завершила операцію з придбання Goodman Global Group, Inc. - Найбільшого виробника побутових кондиціонерів в Північній Америці. Загальна сума даного контракту склала $ 3,7 млрд., включаючи рефінансування існуючої заборгованості компанії Goodman.

Варто відзначити, що компанія Goodman відрізняється солідними фінансовими показниками завдяки відносно низьковитратних виробництв в США і екстенсивної дистриб`юторської мережі, що нараховує близько 900 торгових підприємств. Нагадаємо, що угода була анонсована 29 серпня 2012. Через два місяці після підписання DAIKIN отримав схвалення державних нормативно-правових органів, необхідних для завершення угоди.

Злиття двох найбільших виробників DAIKIN і Goodman забезпечить, крім загального високого рівня ефективності, цілий ряд стратегічних переваг, таких як:
Вихід компанії DAIKIN на крупносерійним ринок побутових кондиціонерних систем в Північній Америці і формування фундаментального четвертого напряму в глобальній політиці DAIKIN: Японія, Китай, Європа, а тепер - і Північна Америка.
Розвиток бізнесу компанії Goodman допомогою інтеграції технологій компанії DAIKIN з енергозбереження, управління електроживленням і енергоспоживанням. При цьому, DAIKIN розраховує покласти початок новій хвилі економічного зростання, що сприяє як розширенню власного бізнесу, так і суттєвого внеску в екологічні ініціативи побутового кліматичного сегмента США.
Більш ефективний розвиток глобального бізнесу DAIKIN завдяки впровадженню прогресивних методів економічного і низкозатратного виробництва компанії Goodman, особливо в області організації і управління постачанням та поставками. Це посприяє розвитку бізнесу на що розвиваються і високооб`ємних ринках, а також реструктуризації прибутковості Групи компаній DAIKIN в цілому, включаючи різні види діяльності в країнах з розвиненою економікою.
Подальший розвиток бізнесу різних типів безвоздуховодних (неканальних) систем компанії DAIKIN в Північній Америці завдяки доступу до високорозвиненої дистриб`юторської мережі Goodman.

Резюмуючи можна сказати, що всі переваги від проведеної угоди посприяють якнайшвидшому досягненню компанією DAIKIN своєї главої мети - отримання глобального лідерства у виробництві і реалізації кліматичних рішень.

Для максимально швидкого досягнення росту і розвитку обох підприємств та їх вигідної взаємодії, компанія DAIKIN приступила до формулювання, розробки та реалізації комплексного плану заходів, необхідних для досягнення цих цілей.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 5554