У Ліхтенштейні відбулася зустріч представників компанії Hoval з усього світу
Фото: Ліконд

У Ліхтенштейні відбулася зустріч представників компанії Hoval з усього світу

З 13 по 14 вересня в штаб-квартирі компанії Hoval (м. Вадуц, Ліхтенштейн) пройшла зустріч представників Hoval з усього світу - Hoval World Sales Meeting 2012 - присвячена новим рішенням на ринку кліматичних систем і ефективним методам їх продажів. Українську сторону на зустрічі представляв Олег Корнієнко - керівник відділу промислової вентиляції компанії `Ліконд`, офіційного партнера компанії Hoval в Україні.

Протягом двох днів учасники зустрічі обговорювали нововведення ринку, питання ефективного маркетингу, реклами і продажів, і багато іншого. У числі тем заходу: стан транснаціональних проектів компанії, нові ефективні рішення для виробничих приміщень, виставкових центрів, центрів обробки пошти, спеціальні проекти компанії, оцінка маркетингових досліджень, продажу та бюджетування, огляд виробничих потужностей та інші важливі теми. Особливу увагу було приділено презентації нових сегментів бізнесу: EcoLine - продуктовий рітейл, ServeLine - дата центри, ProcessLine - виробничі дільниці. Також учасники змогли на власні очі побачити нові рішення компанії.

У числі спікерів на зустрічі були присутні Президент групи компаній Hoval Peter Frick (Пітер Фрік), директор підрозділу кліматичних технологій HOVAL Stephan Eder (Стефан Едер), фахівець із збуту компанії HOVAL Georg Eberharter (Георг Еберхартер), територіальний менеджер по країнах Західної і Північної Європи та Росії Gérard Heilly (Жерар Хейлі) та інші.

В результаті зустрічі представники HOVAL підвели проміжні підсумки роботи компанії на світовому ринку. Також відбулася презентація нових можливостей і впроваджень, знайомство з новими співробітниками, були розроблені нові принципи маркетингової політики, просування та роботи департаментів продажів світових представництв компанії.

Крім цього, в рамках неофіційної частини заходу гості могли поспілкуватися один з одним `без краваток`, поділитися планами на майбутнє і розповісти один одному про особливості роботи на кліматичному ринку своєї країни.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 5485