ІП `БІАЗІ Україна` спільно з маркетинговим агентством BTL Group провели чергову акцію у мережі будівельних супермаркетах `Епіцентр`, метою якої, було звернути увагу на торгову марку BIASI, як на надійного і вірного партнера для споживача.
Протягом двох тижнів, на всій території України, у торговій мережі ЕПІЦЕНТР, було розповсюджено більше 50.000 інформаційних листівок, в яких була інформація про Італійського виробника газового обладнання BIASI, із зазначенням адрес торгових точок, де можна придбати дане обладнання. Цим кроком ІП `БІАЗІ Україна` ще раз доводить, що марка BIASI впевнено лідирує на всій території нашої країни.
І приємним сюрпризом є те, що кожен купив газовий котел марки BIASI може виграти незабутню поїздку до Італії, на батьківщину найнадійніших газових котлів.
`Впізнаваність - обов`язкове доданок у формулі успіху будь-якої торговельної марки. Мало просто виділятися на фоні товарів-аналогів, необхідно ще міцно закріпитися в пам`яті споживача`.