Про те, як ефективно використовувати всі можливості інтернет для організації успішних продажів опалювальної компанії, дізналися учасники семінару `Продажі опалювальної компанії через інтернет - як робити це ефективніше?`, який пройшов 14 грудня 2011 року.
Організатор заходу - провідне інтернет-видання TRUBA.ua.
Доповідачі, що спеціалізуються на інтернет-маркетингу для будівельних компаній, seo-просуванні і контексті, поділилися з учасниками своїм досвідом.
У своїй доповіді директор TRUBA.ua Андрій Лесьо зробив огляд української інтернет-аудиторії, розповів, хто ховається за безликим терміном `відвідувачі` і на кого необхідно орієнтуватися при проведенні реклами в мережі. Їм також було зазначено, що чітко виражена сезонність продажів в опалювальній тематиці, не завжди збігається із зацікавленістю аудиторії з цього питання. Опаленням цікавляться цілий рік і йому характерне поняття `відкладений попит`, що також необхідно враховувати, при плануванні рекламної кампанії.
Більш детально на видах інтернет-реклами та її інформаційному змісті зупинилася Світлана Манькут, керівник відділу реклами TRUBA.ua. Багаторічний досвід проведення успішних рекламних кампаній для клієнтів, які працюють на ринку опалювальної техніки та послуг, дозволив окреслити типові помилки, дати рекомендації для підвищення ефективності реклами, проілюструвавши це все на прикладах з практики.
Про види SEO-просування, їх переваги та недоліки розповів Олександр Кулик. Учасники семінару дізналися, в яких ситуаціях краще дотримуватися того чи іншого виду просування і що від нього чекати. Також Олександр зупинився більш детально на контекстній рекламі і коли вона найбільш ефективна.
Кожен окремий вид інтернет-реклами має свої переваги і недоліки, свої завдання, які він вирішує краще за інших, і свої можливості. Тому фахівці акцентували увагу на тому, що комплексний підхід і використання всіх видів інтернет-реклами, прийнятних для конкретного завдання, дозволять знизити вартість контакту з потенційними клієнтами за рахунок раціонального розподілу і ефективного використання рекламних бюджетів.
Обговорювалося приклад використання комплексного пакету Оптимальний з ефективним використанням спільно інформаційного наповнення, банера, контексту і SEO.