Група компаній DAIKIN публікує звіт про корпоративну соціальну відповідальність

Наприкінці липня 2011 року корпорація DAIKIN Industries, Ltd. випустила чергову доповідь з питань соціальної відповідальності, де підводяться підсумки за різними напрямами діяльності Групи DAIKIN за період з квітня 2010 року по березень 2011 року.

За результатами п`ятирічного Плану Екологічних Заходів, який був завершений в 2010 фінансовому році, 18 з 19 намічених пунктів були успішно виконані.

Перевиконання поставлених завдань було зафіксовано за наступними напрямками:
• Зниження викидів парникових газів на 73% (при запланованих 50% у фіскальному 2005 році).
• Зменшення енергоспоживання в процесі виробництва в Японії і більш ніж дворазове (на 34%) зниження рівня емісії СО2 у розрахунку на одну продаж (при запланованих 15% в 2000 фінансовому році).
• Зниження на 87% викидів шкідливих речовин (при запланованих 70% у порівнянні з фінансовим 2005 роком).
• Збільшення більш ніж на 96% співвідношення екологічних факторів, затверджених переглянутими внутрішньофірмовим стандартом для продукції, яка реалізується на території Японії (при запланованих 50%).

На період до 2015 року Група DAIKIN твердо має намір далі слідувати соціально-екологічному курсу, як одного з найбільш ключових вимог часу. У зв`язку з цим, особливий акцент робиться на такі два розділи: `Створення холодоагентів нового покоління` - надзвичайно важлива тема для виробників кондиціонерного обладнання, а також `Пошук рішень для зниження впливу глобального потепління` - реалізація будівлі з нульовим енергетичним балансом.

Керівництво компанії `Ліконд`, офіційного торгового партнера DAIKIN в Україну, поділяє думку DAIKIN, що існує величезна потреба для кондиціонерної промисловості в раціональному використанні енергії, оскільки вона займає приблизно половину всієї споживаної електроенергії в літню пору року.

`В недалекому майбутньому очікується затвердження компанією DAIKIN відповідного методу раціонального використання енергії стосовно до кліматичних систем на ринку. Даний напрямок є стратегічним в рамках корпоративної соціальної відповідальності Групи компаній DAIKIN 2011 року і, думаю, знайде своє відображення при реалізації цілого ряду проектів різного ступеня складності` - зазначив Володимир Степура, директор компанії `Ліконд`.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 4898