У липні 2011 року компанія DAIKIN Industries, Ltd. розробила свій Стратегічний План Управління під назвою Fusion 15 на період з 2011 до 2015 фінансового року.
Основні принципи Стратегічного Плану Управління Fusion 15 представлені як `11 питань Основною Стратегії в рамках Групи компаній DAIKIN` в порядку сценарію розвитку для досягнення поставлених цілей компанії.
Кількісно, DAIKIN планує розширення масштабів бізнесу за допомогою виявлення і задоволення попиту на ринках, що розвиваються для досягнення рівня чистих продажів понад ¥ 2 трлн. в рамках всього холдингу DAIKIN, а також збільшення виробничого прибутку, що перевищує 10% в останньому фінансовому році запланованого періоду (2015). У середньостроковій перспективі, до кінця фінансового 2013 року, DAIKIN визначив кількісні цільові показники ¥ 1.6 трлн. в чистих продажах і ¥ 130.0 млрд. у виробничій прибутку.
При цьому, в кондиціонерному бізнесі DAIKIN планує в 2015 фінансовому році добитися результату ¥ 1.9 трлн. чистих продажів і 10%-ої частки на опалювальному, вентиляційному, кондиціонерному і охолоджувальному (HVAC & R) ринку.
У хімічному бізнесі DAIKIN планує стати провідним глобальним гравцем, лідируючим в сегменті розробки прикладних рішень і розширюють ринок фторовмісних сполук.
Серед 11 питань основоположною стратегії в рамках Групи компаній DAIKIN виділені такі ключові напрямки розвитку:
• Повний вихід на ринки, що розвиваються та регіони великих обсягів
• Розвиток бізнесу на базі індивідуальних рішень, що задовольняють потреби замовників
• Розвиток напряму екологічної інновації
• Підвищення темпів зростання за допомогою союзів, партнерств, злиттів і поглинань
• Розробка інноваційних рішень, виробництво, постачання і забезпечення якості продукції
• Зміцнення функції глобального маркетингу
• Всебічне підвищення ефективності з використанням інформаційних технологій
• Фундаментальне збільшення рентабельності
• Розширення можливостей кадрового потенціалу на основі раціональних форм управління, орієнтованих на людські ресурси
Реалізація вищезазначених пунктів, вважають фахівці DAIKIN, забезпечить компанії помітне зміцнення іміджу воістину глобального лідера. Таким чином, в результаті спільних зусиль Групи, DAIKIN зосередить особливу увагу на вирішенні питань нової стратегії зростання для трансформації всіх останніх тенденцій в показники прогресу. Особливу увагу буде приділено питанням реформування управлінських підходів для успішної роботи в умовах нової реальності, а також питань, що стосуються підвищення можливостей кадрового потенціалу на базі раціональних форм управління, орієнтованих на людські ресурси.
Крім того, у відповідь на зміни умов ринкової кон`юнктури в результаті землетрусу в Японії, DAIKIN додав у свій бізнес-план цілий розділ, що конкретизує унікальний напрямок з управління використанням енергії з метою задоволення вимог раціонального електроспоживання.
У процесі реалізації плану Fusion 15, компанія DAIKIN має намір сприяти залученню, вихованню і залученню професійних кадрових ресурсів. Це, зокрема, необхідно для розвитку і розширення бізнесу. Також планується чітко визначити прийнятні стандарти і рівні компенсації, забезпечуючи адаптацію адміністративних підходів у всіх глобальних підприємствах і офісах Групи з міжкорпоративних і транснаціональним обміном персоналу.
Сформульований Стратегічний План Управління Групи DAIKIN на період з 2011 до 2015 року
+380 44 379 XX XX +380 44 379 2926
+380 44 379 XX XX +380 44 379 2926
26 груд. 2013 р.
1 лист. 2013 р.
22 жовт. 2013 р.
3 жовт. 2013 р.
22 лип. 2013 р.
21 черв. 2013 р.
12 лип. 2021 р.
29 черв. 2021 р.
1 черв. 2021 р.
20 квіт. 2021 р.
1 квіт. 2021 р.
29 бер. 2021 р.
11 лист. 2024 р.
4 лист. 2024 р.
25 жовт. 2024 р.
18 жовт. 2024 р.
14 жовт. 2024 р.