Ціною питання при виборі кондиціонера керується тільки третина покупців, вважають фахівці компанії ASMARKETING, - майже для половини респондентів головне: надійність.
За даними дослідження `Ринок побутових кондиціонерів: зовнішньоторговельні постачання в РФ 2010 р., споживчі переваги`, основними чинниками, що впливають на споживчі переваги, є надійність (42% респондентів) і довіру бренду (36%), який асоціюється з надійністю. І тільки для 30% опитаних важливий такий показник, як `краще на ринку співвідношення ціни-якості`.
В значній мірі на споживчі уподобання впливають чинники `сервісного обслуговування`: установка обладнання за зручним графіком - 44%, грамотні консультанти - 33%, можливість профілактичного обслуговування - 30%, включаючи додаткову гарантію продавця - 21%. Укладення договору на регулярне обслуговування вважають необхідною умовою для ухвалення рішення про покупку - 42% респондентів.
Аналітики вважають, що продавцям обладнання для залучення клієнтів потрібно приділити більшу увагу сервісу, розширивши спектр надаваних послуг, а скасування узгодження встановлення кондиціонера позитивно вплине на попит даного виду товару.
http://marketing.rbc.ru/
Що хочуть покупці кондиціонерів?
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
23 груд. 2022 р.
30 лист. 2022 р.
31 жовт. 2022 р.
14 жовт. 2022 р.
17 серп. 2022 р.
15 серп. 2022 р.
12 вер. 2024 р.
17 трав. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
11 лист. 2024 р.
4 лист. 2024 р.
25 жовт. 2024 р.
18 жовт. 2024 р.
14 жовт. 2024 р.