У ході маркетингового дослідження `Російський ринок теплих підлог: підсумки 2010 р., прогноз 2011-2012 рр..`, Проведеного NeoAnalytics з`ясувалося, що на сьогоднішній день рівень поінформованості про продукт `тепла підлога` у потенційних покупців оцінюється, як значно високий.
У ході дослідження з`ясувалося, що в основному за даним продуктом приходять чоловіки, частка яких склала 62%. Жінки мало цікавляться продуктом, їх, як наслідок, всього 3%. Найчастіше вони приходять у парі з чоловіком. Частка таких респондентів, які прийшли за теплою підлогою, склала 35%.
Найбільш відомими брендами, за даними респондентів, на сьогоднішній день є `Теплолюкс` і Devi. Їх назвало 22% і 17% респондентів відповідно. Також покупці знають бренд `Національний Комфорт`. Крім того, підвищилася купівельна обізнаність про бренди Caleo і Energy.
Найменш впізнавані - Rehau і Spyheat, по 1% відповідно. Корпорація Rehau тільки в влітку 2010 р. вийшла на російський ринок електричних теплих підлог з активною рекламною політикою.
У ході польового дослідження з`ясувалося, що в результаті з 100% прийшли покупців, 89% зробили покупку. Головною причиною відмови від покупки перевагу імпортній продукції російської. Частка таких покупців склала 25%. Враховуючи, що в основному пропозицію полібрендовое - то покупці воліли купувати продукт іноземного виробництва.
http://marketing.rbc.ru/
Олена Сердюк для TRUBA.ua
У Росії 90% респондентів інформовані про продукт `тепла підлога`
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
23 груд. 2022 р.
30 лист. 2022 р.
31 жовт. 2022 р.
14 жовт. 2022 р.
17 серп. 2022 р.
15 серп. 2022 р.
12 вер. 2024 р.
17 трав. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
11 лист. 2024 р.
4 лист. 2024 р.
25 жовт. 2024 р.
18 жовт. 2024 р.
14 жовт. 2024 р.