У Росії 90% респондентів інформовані про продукт `тепла підлога`
Олена Сердюк для TRUBA.ua

У Росії 90% респондентів інформовані про продукт `тепла підлога`

У ході маркетингового дослідження `Російський ринок теплих підлог: підсумки 2010 р., прогноз 2011-2012 рр..`, Проведеного NeoAnalytics з`ясувалося, що на сьогоднішній день рівень поінформованості про продукт `тепла підлога` у потенційних покупців оцінюється, як значно високий.

У ході дослідження з`ясувалося, що в основному за даним продуктом приходять чоловіки, частка яких склала 62%. Жінки мало цікавляться продуктом, їх, як наслідок, всього 3%. Найчастіше вони приходять у парі з чоловіком. Частка таких респондентів, які прийшли за теплою підлогою, склала 35%.

Найбільш відомими брендами, за даними респондентів, на сьогоднішній день є `Теплолюкс` і Devi. Їх назвало 22% і 17% респондентів відповідно. Також покупці знають бренд `Національний Комфорт`. Крім того, підвищилася купівельна обізнаність про бренди Caleo і Energy.

Найменш впізнавані - Rehau і Spyheat, по 1% відповідно. Корпорація Rehau тільки в влітку 2010 р. вийшла на російський ринок електричних теплих підлог з активною рекламною політикою.

У ході польового дослідження з`ясувалося, що в результаті з 100% прийшли покупців, 89% зробили покупку. Головною причиною відмови від покупки перевагу імпортній продукції російської. Частка таких покупців склала 25%. Враховуючи, що в основному пропозицію полібрендовое - то покупці воліли купувати продукт іноземного виробництва.

http://marketing.rbc.ru/
Ідентифікатор: 4724