У ході маркетингового дослідження `Російський ринок теплих підлог: підсумки 2010 р., прогноз 2011-2012 рр..`, Проведеного NeoAnalytics з`ясувалося, що на сьогоднішній день російський ринок теплих підлог є високомаржінальний. Виробники надають своїм дилерам до 50% знижки.
Знижки для фізичних осіб залежать від каналу продажів, а також і від обсягу купівлі - чим більше продукції купується, тим більше розмір знижки. Однак знижки, пропоновані Інтернет - магазинами учасників ринку орієнтовно на 10% менше, ніж на роздрібних точках.
Наприклад, В інтернет-магазині на продукцію `Теплолюкс` надається знижка у розмірі 14%, на продукцію `Національний комфорт` - знижка 15%. На роздрібних точках - знижки до 25%.
За результатами маркетингового дослідження з`ясувалося, що російський ринок теплих підлог має значний потенціал зростання. На сьогоднішній день у загальній регіональній структурі значно представлені Москва, МО та Санкт-Петербург та область. Сумарно їх частка складає на сьогоднішній день 40% з них 25% - Москва і область і 15% - Санкт-Петербург та область. У грошовому вираженні частка Москви, МО та Санкт-Петербурга і області - 28 млн євро. Відповідно на регіони припадає 60%. У грошовому вираженні частка регіонів складає 42 млн євро.
За даними учасників ринку, регіони приносять значний прибуток і в зв`язку з цим у короткостроковій перспективі регіональна експансія продовжиться.
http://marketing.rbc.ru
Реалізація теплих підлог - високомаржінальний бізнес в Росії
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
23 груд. 2022 р.
30 лист. 2022 р.
31 жовт. 2022 р.
14 жовт. 2022 р.
17 серп. 2022 р.
15 серп. 2022 р.
12 вер. 2024 р.
17 трав. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
18 лист. 2024 р.
11 лист. 2024 р.
4 лист. 2024 р.
25 жовт. 2024 р.
18 жовт. 2024 р.