Реалізація теплих підлог - високомаржінальний бізнес в Росії

У ході маркетингового дослідження `Російський ринок теплих підлог: підсумки 2010 р., прогноз 2011-2012 рр..`, Проведеного NeoAnalytics з`ясувалося, що на сьогоднішній день російський ринок теплих підлог є високомаржінальний. Виробники надають своїм дилерам до 50% знижки.

Знижки для фізичних осіб залежать від каналу продажів, а також і від обсягу купівлі - чим більше продукції купується, тим більше розмір знижки. Однак знижки, пропоновані Інтернет - магазинами учасників ринку орієнтовно на 10% менше, ніж на роздрібних точках.

Наприклад, В інтернет-магазині на продукцію `Теплолюкс` надається знижка у розмірі 14%, на продукцію `Національний комфорт` - знижка 15%. На роздрібних точках - знижки до 25%.

За результатами маркетингового дослідження з`ясувалося, що російський ринок теплих підлог має значний потенціал зростання. На сьогоднішній день у загальній регіональній структурі значно представлені Москва, МО та Санкт-Петербург та область. Сумарно їх частка складає на сьогоднішній день 40% з них 25% - Москва і область і 15% - Санкт-Петербург та область. У грошовому вираженні частка Москви, МО та Санкт-Петербурга і області - 28 млн євро. Відповідно на регіони припадає 60%. У грошовому вираженні частка регіонів складає 42 млн євро.

За даними учасників ринку, регіони приносять значний прибуток і в зв`язку з цим у короткостроковій перспективі регіональна експансія продовжиться.

http://marketing.rbc.ru
Ідентифікатор: 4710