Луцький МІСЬКИЙ голова вважає тарифи на комунпослуги несправдлівімі
УНІАН. Луцький МІСЬКИЙ голова Богдан ШИБА вважає тарифи на комунальні послуги несправдлівімі, но об `єктівнімі, оскількі` смороду відповідають нормативам, затвердженим уряд `. Як передає кореспондент УНІАН, про Це Б. ШИБА заявивши учора на засіданні Луцького прес-клубу реформ. За словами міського голови, `шкіряний прорахунок в один відсоток коштуватіме для міського бюджету близьке 1,5 млн. грн.`, Отже претензії повінні звучать не до органів місцевого самоврядування, а в Бік урядовців, які затверджуються бюджет. Проті, зазначів ВІН, Підвищення таріфів НЕ Завжди означає Підвищення Якості послуг. Вагомий кроком у покращенні Якості надання комунальних послуг Б. ШИБА назвавши підпісання Угод Між ВАТ `Луцькводоканал` І польськими фірмамі про встановлення фільтрів для очищення води І реконструкцію очисних споруд для переробки стоків. Крім того, Б. ШИБА зазначів, Що міська влада задовольняють року вперше відкрито визначи `надавачів послуг` на водо-, тепло-, енерго-та газопостачання. Як повідомів начальник обласного Управління у справах захист прав споживачів Геннадій КОЖЕВНІКОВ, Це означає, Що відніні Якість послуг поклади, насамперед, від мешканців: `громадяни Самі повінні звертати до ціх структур і укладаті з ними договори`. Крім того, до ціх договорів існують Додатка, в якіх шкіряний споживач Може віпісаті претензії до надавача послуг І вімагаті також їх Вирішення.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
23 груд. 2022 р.
30 лист. 2022 р.
31 жовт. 2022 р.
14 жовт. 2022 р.
17 серп. 2022 р.
15 серп. 2022 р.
12 вер. 2024 р.
17 трав. 2024 р.
18 квіт. 2024 р.
5 жовт. 2023 р.
17 груд. 2024 р.
10 груд. 2024 р.
9 груд. 2024 р.
2 груд. 2024 р.
27 лист. 2024 р.