У Вінниці психологи навчають працівників ЖЕКів етикету спілкування з клієнтами

У Вінниці психологи навчають працівників ЖЕКів етикету спілкування з клієнтами

У Вінниці психологи навчають працівників житлово-експлуатаційних контор етикету спілкування з клієнтами.
Як передає кореспондент УНІАН, про це йдеться у повідомленні Управління у справах ЗМІ та зв`язків з громадськістю Вінницької мерії.
Навчання проходять у рамках програми «Муніципальний університет».
Близько 300 працівників ЖЕКів прослухають три лекції психологів на тему етикету спілкування, а потім візьмуть участь у тренінгах щодо найпоширеніших проблемних ситуацій у спілкуванні з жителями міста.
Проведення таких навчань ініціював минулого року мер Вінниці Володимир ГРОЙСМАН через численні скарги городян на некоректну поведінку персоналу ЖЕКів.
УНІАН
Идентификатор: 2759