УНІАН. Луцький міський голова Богдан ШИБА вважає тарифи на комунальні послуги несправдливими, але об`єктивними, оскільки `вони відповідають нормативам, затвердженим урядом`.
Як передає кореспондент УНІАН, про це Б.ШИБА заявив учора на засіданні Луцького прес-клубу реформ.
За словами міського голови, `кожен прорахунок в один відсоток коштуватиме для міського бюджету близько 1,5 млн. грн.`, отже претензії повинні звучати не до органів місцевого самоврядування, а в бік урядовців, які затверджують бюджет.
Проте, зазначив він, підвищення тарифів не завжди означає підвищення якості послуг. Вагомим кроком у покращенні якості надання комунальних послуг Б.ШИБА назвав підписання угод між ВАТ `Луцькводоканал` і польськими фірмами про встановлення фільтрів для очищення води і реконструкцію очисних споруд для переробки стоків.
Крім того, Б.ШИБА зазначив, що міська влада цього року вперше визначила `надавачів послуг` на водо-, тепло-, енерго- та газопостачання.
Як повідомив начальник обласного управління у справах захисту прав споживачів Геннадій КОЖЕВНІКОВ, це означає, що віднині якість послуг залежить, насамперед, від мешканців: `громадяни самі повинні звертатися до цих структур і укладати з ними договори`. Крім того, до цих договорів існують додатки, в яких кожен споживач може виписати претензії до надавача послуг і вимагати їх вирішення.
Луцький міський голова вважає тарифи на комунпослуги несправдливими
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
24 мар. 2023 г.
23 дек. 2022 г.
17 нояб. 2022 г.
14 окт. 2022 г.
12 сент. 2024 г.
18 апр. 2024 г.
5 окт. 2023 г.
11 нояб. 2024 г.
4 нояб. 2024 г.
25 окт. 2024 г.
24 окт. 2024 г.
18 окт. 2024 г.