ЧП Яра

Львов
Тел.:
+380 3222 5 XX XX +380 3222 55460
Тел.:
+380 3222 5 XX XX +380 322 333 405
С компанией нет связи?
Оставить заявку

ЧП Яра

Широкий ассортимент товаров: газовые котлы, газовые колонки, насосы львов, системы отопления, батареи, панельные радиаторы, котлы твердопливни, пиролизные котлы на твердом топливе. А также услуг: ремонт и сервис котлов, колонок и насосов, монтаж систем отопления. Бесплатная доставка в Львов
Обновление: 28.03.2010
Зарегистрировано: 28.03.2010
Идентификатор: 3985
Отзывы о компании
А
Віддала в ремонт насос Wilo, думала йому кінець. Зремонтували за два дні, працює без нарікань. Рекомендую сервісний центр \"Яра\"!
1 нояб. 2024 г., 12:32
ОтветитьПожаловаться на спам
І
Хочу подякувати компанії ПП \"Яра\" за професійний підхід до своєї роботи, відреагували миттєво на моє звернення що до котла Junkers, швидко знайшли проблему, відремонтували,
додатково проконсультували.
Дуже дякую ! Всім рекомендую!
1 нояб. 2024 г., 12:23
ОтветитьПожаловаться на спам
І
Найкращі враження від спілкування з працівниками фірми та від наданих послуг: оперативно, чітко, якісно, професійно!
Окремо хочу подякувати майстру, який здійснював монтаж і підключення газової колонки: це не тільки знавець своєї справи та справжній професіонал, а й порядна та приємна у спілкуванні людина)
Рекомендую!!!
1 окт. 2024 г., 12:36
ОтветитьПожаловаться на спам
TRUBA.ua Марина
Добрий день, шановна Євдокія!
Просимо конкретизувати інформацію, наприклад:
- вказати номер замовлення
- дату
- місто.
Це підтвердить, що Ви дійсно є клієнтом компанії, захистить від недобросовісної конкуренції.
Сподіваємося на Ваше розуміння.
Продовжити свій відгук Ви можете в новому вікні.

З повагою,
Адміністрація інтернет-видання TRUBA.ua
15 июл. 2020 г., 12:29
ОтветитьПожаловаться на спам
Є
Сервісне обслуговування це жах! Непрофесійні майстри. Не попереджають про те скільки буде коштувати їх робота, а по факту називають ціну за виклик! Проблеми не вирішують, а розводять руками.

Не рекомендую. Хіба хочете мати "геморой" звертайтеся до них!

Конкретні ситуації:

1) Котел споживає багату газу, в холодну пору приходиться виставляти на 50-70 градусів (без морозу, коли були морози ставили на 90 щоб було 23 градуси тепла в однокімнатній квартирі), хоча в сусідів максимум 50 в морози за +- одинакових умов. Три різні майстри-сантехніки перевіряли батареї і труби. Причина в сантехніці виключена! А "майстер" з Яри далі каже що проблема в системі опалення і розводить руками.

2) постійно падає тиск. Нам майстер закачав повітря в розширювальний бачок і все! Куди повітря ділося перед тим, його не цікавило. Розширювальний бачок він не оглядав на предмет пошкоджень, але 250 грн за виклик взяв. Відмовився зробити запис в гарантійній книжці про виконані дії, бо це не гарантійний випадок. Жодних актів чи квитанцій (хоча я і не просила)! Цікаво який в них облік готівки.

3) Восени в нас бахкав котел настійльки сильно, що пусті пляшки падали на столі під котлом і кухонні двері (розсувні) здригалися, і вночі при кожному запалюванні я просиналася. Напевно був загружеий період і нас з такою проблемою записали через два тижні. Ми чемно чекали, але за день до визначеною дати в нашому районі на будові поруч перерили газову трубу і в нас не було газу декілька днів. Ми знову ж таки че
15 июл. 2020 г., 10:43
ОтветитьПожаловаться на спам
www.truba.ua/f/yara
Центральный офис
Львов, 79000